ДЕ НАЙБІЛЬШИЙ М'ЯЧ?

Мета: розвиток координації рухів м'язів пальців і кистей рук; тренування зорового аналізатора; координація зорового й рухового аналізаторів; опанування понять «більший — менший».
Матеріал: м'ячі різного розміру (діаметром 20 і 10 см), 2 коробки.
Хід гри: Дитина стоїть перед двома коробками, в одній із яких лежать великі м'ячі, в іншій — маленькі. Ведучий дає їй потримати великий і маленький м'ячі, підняти їх, порівняти за вагою, розміром. Потім ведучий просить принести великий м'яч. Якщо дитина не помилилася, її нагороджують жетоном; якщо помилилася й принесла маленький м'яч замість великого, ведучий знову пояснює та показує різницю, даючи дитині потримати великий і маленький м'ячі. Рукою дитини обводить по колу великий і маленький м'ячі, одночасно називаючи: «великий м'яч», «маленький м'яч».
Якщо дитина змогла принести м'яч правильно, то завдання ускладнюється: ведучий змішує м'ячі в одній коробці й знову просить принести який-небудь м'яч.
КОЛО, КВАДРАТ.

Мета: навчання розрізнення предметів за формою; розвиток координації рухів м'язів пальців рук.
Матеріал: 5 кіл і 5 квадратів, 2 різнокольорові коробки.
Хід гри: Ведучий знайомить дитину з колом, квадратом. Просить її потримати в руках коло й квадрат, закрити очі й обвести їх за контуром, знайти в них відмінності. Після цього ведучий показує квадрат і кладе його в коробку одного кольору, а коло — у коробку іншого кольору. Потім запитує: «Де в нас лежить квадрат? Куди ми його поклали? ». Наклавши коло на коло, ведучий показує та пояснює, що ці фігури однакові. Починаючи з третьої пари, до групування предметів за формою залучають дитину. Ведучий показує дитині, що в одному боці коробки лежать кола, а в іншому — квадрати, і пропонує їй із загальної коробки дістати й розкласти квадрати до квадратів, а кола— до кіл. Для контролю за правильністю групування предметів дитину просять накласти фігуру на предмет відповідного угруповання.

Используются технологии uCoz