ЛІТОПИСЕЦЬ
Мета: розвиток довгострокової пам'яті, мислення.
Матеріал: пакет із кукурудзяними паличками, горішки.
Хід гри: Розкажіть дитині про літописців — людей, які описували різні події минулого. Потім попросіть, щоб вона постаралася пригадати послідовність дій у якій-небудь справі, яку ви нещодавно закінчили. Наприклад: що ви надягали раніше: кофтинку чи шкарпетки, або куди заходили під час прогулянки. За кожну правильну відповідь вручайте «жетон» — горішок або кукурудзяну паличку.
СВІТЛО, ЗАПАЛИСЯ!

Мета: формування навичок мислення, розвиток пам'яті на події.
Матеріал: настільна лампа або торшер.
Хід гри: Скажіть: «Світло, запалися!» — і в цей момент увімкніть лампу. При запаленій лампі розкажіть дитині її улюблений віршик або проспівайте пісеньку. Потім скажіть: «Світло, згасни!» — і вимкніть лампу.
Прикладіть пальці до рота та скажіть ледве чутно: «Настав час помовчати». Потім знову скажіть своїм звичайним голосом: «Світло, запалися!» — і починайте гру спочатку. Незабаром дитина сама буде вимовляти потрібні слова.

ЧАРІВНА КУЛЬКА
Мета: розвиток рольових навичок, довгострокової пам'яті на слова.
Матеріал: 2 повітряні кульки.
Хід гри: Надуйте дві повітряні кульки. Покажіть, як вони плавають у повітрі. Дайте дитині ними трохи погратися. Через деякий час скажіть малюку, що ви знаєте чарівне заклинання.
Потріть кульку об одяг, щоб зарядити її статичною електрикою, і скажіть:
Сніп, снап, снуре — один, два й три!
Куля зачарована — іди погляди!
«Приліпіть» кульку до стіни або ще до чогось, але так, щоб малюк міг її дістати.
Повторіть віршик, дозволивши дитині самій «приклеїти» кульку до стіни. Потім нехай малюк повторить «заклинання» і власноруч приліпить кульку.
Діти грають у цю гру з особливим захопленням.
Используются технологии uCoz